Alis Grup

Opiniile calatorilor
Nota generala: 4.51
Condiții de călătorie | 4.3 | |
Personal | 4.5 | |
Raport calitate/preț | 4.6 | |
Servicii de rezervare | 4.8 |
Comentariile calatorilor
Anonim
05 Dec 2023 |
|
||||||||
Weber Ildiko
05 Dec 2023 |
|
||||||||
CLEOPATRA BOBOC
04 Dec 2023 |
|
||||||||
Voșloban Ana
04 Dec 2023 |
Totul ok, autobuzul a venit la timp, si a ajuns mai devreme!
|
||||||||
Pop Andrada
03 Dec 2023 |
Călătoria a fost foarte ok, șoferul a condus foarte bine, recomand.
|
||||||||
Anonim
02 Dec 2023 |
|
||||||||
Anonim
30 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
28 Nov 2023 |
Foarte mulțumită,s-a respectat ora plecării,timpul,confort ok.
|
||||||||
Anonim
28 Nov 2023 |
|
||||||||
Corina Indries
26 Nov 2023 |
|
||||||||
Beniamin Viorel Branzas
26 Nov 2023 |
Cred ca ar fi extrem de util sa adaugati cat mai multe companii care opereaza local, chiar daca nu sunt incluse in sistemul de rezervari, inca. De pilda, pe ruta Campeni - Alba Iulia, exista cel putin alte doua companii care opereaza in zona si despre care am aflat exclusiv de la localnici or citind un afis intr-o statie de bus intr-un moment in care faceam autostopul. Putina cercetare a pietei s-ar putea sa va aduca mult mai multi clienti.
|
||||||||
Stanciu Ioana
25 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
25 Nov 2023 |
Recomand cu incredere
|
||||||||
Anonim
25 Nov 2023 |
|
||||||||
Camelia Moldovan
24 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
24 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
20 Nov 2023 |
Foarte ok procesul de rezervare.
|
||||||||
Anonim
20 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
20 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
18 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
17 Nov 2023 |
Multe stopuri pentru un autocar mai mic decat fany. Spatiul personal e stramt, si am intarziat 20 de min. Daca se face rezervare nu vad scopul a lua persoane alungul drumului. Ar fi eficient ca Alis sa fie direct de la CJ - BM si fany/autobuzele mai mari sa faca stopuri. Daca nu, e incomod si incet.
|
||||||||
Stanciu Ioan
17 Nov 2023 |
Este bine. Inteleg interesul de a fi preluati pasageri pe parcurs (primesc bilete), dar un pic deranjeaza - nu neaparat pe mine. Altfel, pauza de la Catcau (?), imediat dupa Dej, ar trebui respectata, mai ales ca a acolo WC-ul este impecabil de curat (eu sunt fumator 2 minute pentru o tigara). Noi suntem multumiti, va doresc progres, si tineti neaparT la spatiul vechii Autogari din Baia Mare. Multumiri, respect - Ioan Stanciu.
|
||||||||
Anonim
17 Nov 2023 |
|
||||||||
Rotaru Mihai
17 Nov 2023 |
A pornit căldură destul de târziu,după localitatea Bicaz,în test a fost ok.
|
||||||||
Petruș Adrian
16 Nov 2023 |
|
||||||||
Bucsea
15 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
14 Nov 2023 |
|
||||||||
Bogdan Dragan
14 Nov 2023 |
|
||||||||
Bogdan Dragan
14 Nov 2023 |
Microbuzul era neingrijit iar soferul era nepoliticos si avea un stil de condus agresiv.
|
||||||||
MOLNAR GABRIELA
13 Nov 2023 |
Multumesc, a fost foarte bine, am ajuns la timp, conform programului cu toate impedimentele create de reparatiile din traseu( drum in reparatii), soferul amabil, nota 10
|
||||||||
Anonim
13 Nov 2023 |
Bună seara! Totuși ar trebui să faceți ceva cu scaunele dumneavoastră......probabil sunt curate ,nimic de zis,dar uzura lor arată că fiind murdare ; nu sunt foarte pretențios ca individ dar uneori contează un pic marfa prezentată.....opinia mea! Șofer foarte atent; felicitări! Mult succes în afacere!
|
||||||||
Anonim
12 Nov 2023 |
|
||||||||
Vulturar Lucretia
12 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
12 Nov 2023 |
|
||||||||
Ciocan Cornelia Elena
11 Nov 2023 |
Am plătit drumul dus-întors 400 lei, am intarziat 10 min din cauza traficului și au plecat fără mine , între timp am sunat la firma și nu au răspuns nimeni. V am lăsat numărul meu pentru ce? La ce cereți numărul de telefon dacă nu m ați sunat înainte sa plecați sa vedeți dacă mai vin sau nu ? Ca mie nu mi ați răspuns la telefon. Și am plătit online , mie cine îmi da banii înapoi ?
|
||||||||
Simicorescu Constantin
11 Nov 2023 |
Conducătorul auto, putea fi mai de ajutor cu bagajele
|
||||||||
Anonim
11 Nov 2023 |
Prizele de 5v pt cablu pt telefon nu merg în rest ok
|
||||||||
Anonim
09 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
07 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
05 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
02 Nov 2023 |
|
||||||||
Anonim
02 Nov 2023 |
|
||||||||
Cornel Turnea
31 Oct 2023 |
Bună ziua, A fost o călătorie dramatică. Din start am plecat in trombă, urmat de o frânare bruscă. Acesta a fost stilul de conducere până la Piatra Neamț. Unei doamne i s-a făcut atât de râu. încât am oprit câteva secunde! Șoferul profesionist a uitat că duce oameni. Ne-a confundat cu produse industriale. Nu voi mai călători cu această firmă!
|
||||||||
Anonim
29 Oct 2023 |
|
||||||||
Danci Cristofer
28 Oct 2023 |
|
||||||||
Katona Andreea
26 Oct 2023 |
|
||||||||
Anonim
25 Oct 2023 |
A fost ok dar comportamentul șoferului lasa de dorit !
|
||||||||
Anonim
23 Oct 2023 |
Ma gandesc foarte serios sa schimb firma de transport din cauza soferului ,domnul e de o nesimțire iesita din comun ,tipa la calatori,iar stilul de condus e foarte foarte prost
|
||||||||
Anonim
18 Oct 2023 |
|
||||||||
Anonim
16 Oct 2023 |
-
|
||||||||
Anonim
16 Oct 2023 |
|
||||||||
Alexandra Murariu
16 Oct 2023 |
|
||||||||
Pîrja Melania
15 Oct 2023 |
|
||||||||
Anonim
14 Oct 2023 |
|
||||||||
Anonim
14 Oct 2023 |
|
||||||||
Anonim
14 Oct 2023 |
Bine, scaunul a fost cam incomod, dar șoferul a fost amabil cu călătorii.
|
||||||||
Grebles Adriana
12 Oct 2023 |
|
||||||||
Sonja Mehes
12 Oct 2023 |
|
||||||||
Anonim
10 Oct 2023 |
|
||||||||
Anonim
09 Oct 2023 |
|
||||||||
Anonim
09 Oct 2023 |
Autobuzul a avut un odor horibil și era foarte murdar. Miroseam benzină pentru 2 ore.
|
||||||||
Anonim
07 Oct 2023 |
|
||||||||
Maria Aurelia Burde
05 Oct 2023 |
|
||||||||
Francesco
05 Oct 2023 |
|
||||||||
Ionescu
05 Oct 2023 |
Totul a decurs conform planului de călătorie, mulțumit
|
||||||||
Boros Daniela Florica
03 Oct 2023 |
|
||||||||
Anonim
03 Oct 2023 |
|
||||||||
Anonim
03 Oct 2023 |
Foarte lent soferul.
|
||||||||
Anonim
02 Oct 2023 |
|
||||||||
Cobori Alexandra
02 Oct 2023 |
Șofer nepoliticos cu pasagerii, a părut extrem de ofensat de faptul ca a trebuit sa deschidă compartimentul de bagaje pentru ca pasagerii sa își transporte bagajul. A ținut cele doua locuri de pe bancheta din spatele lui în permanenta ocupate pana la sfârșitul călătoriei, fără ca cineva sa le ocupe. A țipat atunci când un pasager a dorit sa se așeze. Extrem de nepoliticos și necivilizat.
|
||||||||
Anonim
01 Oct 2023 |
Mulțumim pentru călătorie
|
||||||||
Anonim
29 Sep 2023 |
Șoferul vorbește într-una la telefon și foarte tare , discuții private. Iar în autogara ar trebui sa existe un afișaj cu nr de călătorie sau nr auto. Asa nu am cauta aiurea autocarul...câteva reguli clare. Urci în autocar și pe primele scaune puse divrese pungi...ar trebui toată lumea sa urce o data...
|
||||||||
Anonim
29 Sep 2023 |
Felul in care a condus si comportamentul soferului cu pasagerii lasa de dorit (28.09.2023)
|
||||||||
Anonim
29 Sep 2023 |
A avut autocarul intarziere de o ora jumatate si a trebuit sa iau alt microbuz. Niciodata nu ajunge la timp. Doresc sa fac retur la bilet pt ca nu am mers cu alis si imi vreau banii inapoi
|
||||||||
Anonim
27 Sep 2023 |
Soferul este un nesimtit. Vorbeste foarte urat cu clientii.
|
||||||||
Nemes Ioana Maria
24 Sep 2023 |
|
||||||||
Nemes Ioana Maria
24 Sep 2023 |
Era foarte cald in autobus, aerul condiționat nu prea functiona
|
||||||||
Nuțu Eliza
24 Sep 2023 |
|
||||||||
Anonim
23 Sep 2023 |
Autobuzul ar putea fi mai nou. Soferul foarte amabil
|
||||||||
Anonim
22 Sep 2023 |
|
||||||||
Anonim
22 Sep 2023 |
|
||||||||
Pop Andrei
19 Sep 2023 |
|
||||||||
Anonim
19 Sep 2023 |
|
||||||||
Anonim
19 Sep 2023 |
Felicitari domnului sofer pentru modul cum a condus si pentru comportamentul deosebit.
|
||||||||
Anonim
18 Sep 2023 |
Șofer nerăbdător cu pasagerii, cu un stil de comunicare foarte agresiv.
|
||||||||
Robelin
18 Sep 2023 |
photo de profil J'ai été ce matin de Cluj Napoca à Déj Le voyage s'est bien déroulé arrivé avec un quart d'heure de retard. Pour le retour prévu à Déj à15h40 en départ de la gare routière de DEJ je n'ai jamais vu l'autocar. En conséquence je dis utiliser un autre bus d'une autre compagnie à 17h00 Fany. Nous étions de personnes fais-moi un avis négatif pour Google Titre: Annulation de bus Google à Déj Contenu: Je suis très déçu de l'expérience que j'ai eue avec Google Travel pour un voyage en bus de Cluj Napoca à Déj et retour. Le voyage aller s'est bien déroulé, avec un quart d'heure de retard. Cependant, le voyage retour a été un véritable cauchemar. L'autocar prévu à 15h40 n'est jamais arrivé. Nous avons attendu à la gare routière de Déj pendant plus de deux heures, sans aucune information de la part de Google. En fin de compte, nous avons dû prendre un autre bus d'une autre compagnie à 17h00. Nous étions 15 personnes dans cette situation. Je suis très mécontent de la façon dont Google a géré cette situation. L'annulation du bus n'a été annoncée qu'à la dernière minute, et nous n'avons reçu aucune compensation pour le retard et l'inconvénient. Je déconseille vivement d'utiliser Google Travel pour des voyages en bus. Recommandations: Google devrait améliorer la communication avec les passagers en cas d'annulation ou de retard de bus. Il devrait également proposer une compensation aux passagers concernés. Évaluation: 1 étoile Conclusion: Je suis très déçu de l'expérience que j'ai eue avec Google Travel pour un voyage en bus de Cluj Napoca à Déj et retour. J'espère que Google prendra des mesures pour améliorer la qualité de ses services de voyage. photo de profil Fais-moi un avis négatif pour la compagnie de car Titre: Annulation de bus à Déj Contenu: Je suis très déçu de l'expérience que j'ai eue avec la compagnie de bus [nom de la compagnie] pour un voyage de Cluj Napoca à Déj et retour. Le voyage aller s'est bien déroulé, avec un quart d'heure de retard. Cependant, le voyage retour a été un véritable cauchemar. L'autocar prévu à 15h40 n'est jamais arrivé. Nous avons attendu à la gare routière de Déj pendant plus de deux heures, sans aucune information de la part de la compagnie de bus. En fin de compte, nous avons dû prendre un autre bus d'une autre compagnie à 17h00. Nous étions 15 personnes dans cette situation. Je suis très mécontent de la façon dont la compagnie de bus a géré cette situation. L'annulation du bus n'a été annoncée qu'à la dernière minute, et nous n'avons reçu aucune compensation pour le retard et l'inconvénient. Je déconseille vivement d'utiliser la compagnie de bus [nom de la compagnie] pour des voyages en bus. Recommandations: La compagnie de bus [nom de la compagnie] devrait améliorer la communication avec les passagers en cas d'annulation ou de retard de bus. Elle devrait également proposer une compensation aux passagers concernés. Évaluation: 1 étoile Conclusion: Je suis très déçu de l'expérience que j'ai eue avec la compagnie de bus [nom de la compagnie]. J'espère que la compagnie prendra des mesures pour améliorer la qualité de ses services. Ajouts: Vous pouvez ajouter des détails supplémentaires pour renforcer votre avis négatif. Par exemple, vous pouvez mentionner le type de bus, l'état du bus, le comportement du chauffeur, etc. Vous pouvez également ajouter des photos ou des vidéos pour illustrer votre avis. Voici quelques exemples de détails supplémentaires que vous pouvez ajouter : Le bus était sale et mal entretenu. Le chauffeur était impoli et désagréable. Le bus n'avait pas de toilettes. Le bus était bondé et il n'y avait pas assez de place pour s'asseoir. Conclusion: Il est important d'être objectif et factuel dans votre avis négatif. Vous devez vous concentrer sur les aspects de l'expérience qui ont été négatifs. Vous devez également éviter les insultes et les attaques personnelles. photo de profil Traduit en roumain : Titre: Annulation de bus à Déj Contenu: Je suis très déçu de l'expérience que j'ai eue avec la compagnie de bus [nom de la compagnie] pour un voyage de Cluj Napoca à Déj et retour. Alis Grup Le voyage aller s'est bien déroulé, avec un quart d'heure de retard. Cependant, le voyage retour a été un véritable cauchemar. L'autocar prévu à 15h40 n'est jamais arrivé. Nous avons attendu à la gare routière de Déj pendant plus de deux heures, sans aucune information de la part de la compagnie de bus. En fin de compte, nous avons dû prendre un autre bus d'une autre compagnie à 17h00. Nous étions 15 personnes dans cette situation. Je suis très mécontent de la façon dont la compagnie de bus a géré cette situation. L'annulation du bus n'a été annoncée qu'à la dernière minute, et nous n'avons reçu aucune compensation pour le retard et l'inconvénient Afficher d'autres suggestions Titlu: Anulare de autobuz la Dej Conținut: Sunt foarte dezamăgit de experiența pe care am avut-o cu compania de autobuze [numele companiei] pentru o călătorie de la Cluj-Napoca la Dej și înapoi. Călătoria dus s-a desfășurat bine, cu un sfert de oră întârziere. Cu toate acestea, călătoria înapoi a fost un adevărat coșmar. Autobuzul prevăzut la ora 15:40 nu a mai sosit niciodată. Am așteptat la gara de autobuze din Dej mai mult de două ore, fără nicio informație din partea companiei de autobuze. În cele din urmă, am fost nevoiți să luăm un alt autobuz al unei alte companii la ora 17:00. Eram 15 persoane în această situație. Sunt foarte nemulțumit de modul în care compania de autobuze a gestionat această situație. Anularea autobuzului a fost anunțată doar în ultimul moment, iar noi nu am primit nicio compensație pentru întârziere și inconvenient.
|
||||||||
Anonim
17 Sep 2023 |
|
||||||||
Anonim
16 Sep 2023 |
Buna dimineata. Am de facut o singura recomndare firmei Alis Grup referitor la soferul din data de 15 Septembrie, care a avut un comportament total necivilizat: vorbeste urat cu calatorii, este neintelegator si daca apare vreo problema(cum ar fi rau de miscare) nu are nici o compasiune si recomanda pasagerilor sa-si cumpere masina personala. Mi-as dori ca marti 19 Septembrie sa fie alt sofer.
|
||||||||
Anonim
15 Sep 2023 |
Totul bine mai puțin faptul ca nu a existat pauza de toaleta deloc pe parcursul călătoriei de la Baia Mare la Cluj Napoca
|
||||||||
Vancea Bianca
14 Sep 2023 |
|
||||||||
Anonim
14 Sep 2023 |
|
||||||||
Anonim
14 Sep 2023 |
|
||||||||
Anonim
13 Sep 2023 |
Sunt mulțumită de serviciul oferit, șoferul foarte prudent și respectuos!
|
||||||||
Török Tímea Noémi
12 Sep 2023 |
|
||||||||
Anonim
08 Sep 2023 |
|
||||||||
Anonim
07 Sep 2023 |
|
||||||||
Alex
06 Sep 2023 |
|
||||||||
Bogdan-Catalin Grosoiu
06 Sep 2023 |
|
||||||||
Adrian Ioan Modog
04 Sep 2023 |
|
||||||||
Filipescu Luiza
04 Sep 2023 |
|
||||||||
Ovidiu Gociu
02 Sep 2023 |
|
||||||||
Petruț Alina
30 Aug 2023 |
|
||||||||
Mahmoudi sardar
29 Aug 2023 |
Super
|
||||||||
Anonim
27 Aug 2023 |
|
||||||||
Anonim
27 Aug 2023 |
|
||||||||
Anonim
26 Aug 2023 |
|
||||||||
MAZERSCHI ANGEL
23 Aug 2023 |
Felicitări pentru personal , respectiv Sofer. Foarte frumos comportament cu pasagerii. S-ar mai putea investi ceva in calitatea mijlocului de transport dat fiind ca efectuează o cursa atât de lunga. In rest : perfect raport calitate / pret. Recomand
|
||||||||
Anonim
23 Aug 2023 |
O ventilație mai eficientă ar fi de dorit. O întreținere mai bună a barelor de sprijin să aveți în vedere.
|
||||||||
Anonim
22 Aug 2023 |
|
||||||||
Hruban Sanda
21 Aug 2023 |
|
||||||||
Anonim
20 Aug 2023 |
|
||||||||
Florin Asavei
20 Aug 2023 |
Merg cu domnul Roger, Piatra-Cluj și invers de 5 ani (eu fiind student la Cluj-Napoca). Este un șofer atent, prudent. Tine la siguranța pasagerilor. Mulțumesc!
|
||||||||
Hodor Vasile
20 Aug 2023 |
Totul a decurs normal. Sunt niste profesionisti.
|
||||||||
Anonim
20 Aug 2023 |
A fost intarziere de 1 ora si autobuzul nu a fost marcat de unde pana unde merge. A fost greu de gasit
|
||||||||
Anonim
18 Aug 2023 |
|
||||||||
Markus Silvia
17 Aug 2023 |
|
||||||||
Samuel Vaida
15 Aug 2023 |
|
||||||||
Anonim
15 Aug 2023 |
|
||||||||
Valentin Craioveanu
13 Aug 2023 |
Bine totul, multumim.
|
||||||||
Anonim
13 Aug 2023 |
|
||||||||
Anonim
12 Aug 2023 |
S-a stricat autobuzul si a trebuit sa stam 4 ore in mijlocul campului sa vina altul. Sa va fie rusine ca nu ati fost in stare sa trimiteti un autobuz in timp util si incercati sa il faceti pe saracul sofer sa il repare.
|
||||||||
Anonim
10 Aug 2023 |
|
||||||||
Anonim
10 Aug 2023 |
|
||||||||
Hruban Sanda
10 Aug 2023 |
|
||||||||
Pintilie Roxana
07 Aug 2023 |
|
||||||||
Anonim
05 Aug 2023 |
Mașina veche,cu apa între geamuri,plina de rugina, care se defectează din doua în doua curse.Acum suntem opriți a doua oara astăzi pe marginea drumului,după cel puțin douăzeci de minute anterior. Este inuman sa fie puse în circulație transport public asemenea vehicule. Stau și ma întreb dacă suntem în siguranță în timpul transportului.
|
||||||||
Anonim
05 Aug 2023 |
Chiar dc am avut făcută rezervarea si am plătit biletul nici măcar nu am avut loc in autocar pe motiv ca sa ocupat si rezervarea mea nu mai contează. Am rămas si cu banii dați si nici nu am călătorit. Rușine!!
|
||||||||
Simona Maftei
02 Aug 2023 |
|
||||||||
Anonim
01 Aug 2023 |
|
||||||||
Anonim
31 Jul 2023 |
Totul a fost bine
|
||||||||
Pop Andrei
31 Jul 2023 |
Extrem de violet la conducerea, usb charger nefuncțional
|
||||||||
Marinov-Capatin Vladimir
30 Jul 2023 |
|
||||||||
Trif Diana
30 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
30 Jul 2023 |
|
||||||||
Sumalan Teodor
28 Jul 2023 |
Daca toti soferii de autobus ar fi ca domnul de pe bus-ul acesta ... societatea ar fi semnificativ mai dezvoltata. Mai rar asa ceva tanar, amabil si cu bun simt.
|
||||||||
Pop Remus
27 Jul 2023 |
destul de greu de rezervat
|
||||||||
Muntean Cristian
27 Jul 2023 |
|
||||||||
Voju
25 Jul 2023 |
Deși nu am reușit să descarc voucherul, nici pe e-mail nu l-am primit, banii i-ați luat... Practic, am plătit 2x50 lei în loc de 1x50 lei. Asta s-a întâmplat în 21.07, ora 18:22 (50 lei) și 18:26 (50lei), bilet 2 persoane Cluj-Napoca- EC Bonțida.
|
||||||||
HRISCA DIANA
25 Jul 2023 |
Recomand!
|
||||||||
Cristian Leonte
24 Jul 2023 |
aerul condiționat funcționa la capacitate foarte redusă. înainte de plecarea din stație (Electric Castle) nu a funcționat deloc.
|
||||||||
Andreea Bran
23 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
23 Jul 2023 |
|
||||||||
Teodora Roxana Craciun
23 Jul 2023 |
All good
|
||||||||
Anonim
23 Jul 2023 |
In drum spre EC , Unele autobuze vechi, stau cu motorul pornit și te sufocă până ajungi sa urci,. Personal ok pentru că nu au vorbit prosti, dar ca și inexistent. Nu au spus o vorba buna , ceva, nimic. Prețul scump 25 de lei pe cursa, având în vedere că au mers tot timpul pline. Rezervarea a mers bine, dar era confuză partea cu orele, care de fapt nu contau.
|
||||||||
Georgeta Bujor
23 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
23 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
22 Jul 2023 |
|
||||||||
svedac iulia
22 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
22 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
21 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
20 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
17 Jul 2023 |
Conditiile de transport au fost decente (un microbuz, prevazut cu aer conditionat). Este pacat ca in acea zona, care este foarte frumoasa, nu sunt mai multe curse. Banuiesc ca localnicii si-au cumparat masini si se descurca. Este foarte greu de ajuns acolo (este o singura cursa pe zi, din Cluj / spre Cluj), iar intre localitatile apropiate nu exista transport in comun. Am plecat din Bucuresti pe la ora 06:00 si am ajuns in Arieseni la ora 21:00. Si daca calatoream noaptea, trebuia sa asteptam masina de ora 17:00 (sau cam asa ceva). Infrastructura ne omoara in tara asta. Si aici nu este neaparat vina companiei de transport.
|
||||||||
Anonim
17 Jul 2023 |
Autocarul cu care am calatorit, nu avea denumirea Alis pe acesta, fapt care a facut gasirea autocarului o actiune mai dificila. Soferul de autocar era agitat, și repeta celor cu rezervari să ramana in autocar, cu toate ca era ora 13:45, deoarece se dorea ocuparea a cat mai multe locuri, modul de comunicare cu clienții m-a facut sa nu mai doresc sa călătoresc cu această companie.
|
||||||||
Anonim
16 Jul 2023 |
|
||||||||
Zoltan Bacîrcea
16 Jul 2023 |
|
||||||||
HORA BOGDAN
15 Jul 2023 |
|
||||||||
Pop Ionuț
15 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
14 Jul 2023 |
Am calatorit in conditii foarte bune si faptul ca am putut face rezervarea online m-a ajutat sa economisesc timp. Am avut un pic de intarziere, dar acest lucru s-a datorat faptului ca se lucreaza pe traseu si ca, pe anumite portiuni, traficul a fost mai aglomerat. Sigur voi mai calatori cu Alis Group.
|
||||||||
Anonim
14 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
13 Jul 2023 |
|
||||||||
Anca Balagel
10 Jul 2023 |
calatoria a decurs fara probleme, am ajuns la fix in Baia mare. nota 10
|
||||||||
Loga Robert
10 Jul 2023 |
calatoria a decurs fara probleme, am ajuns la fix in Baia mare. nota 10
|
||||||||
Anonim
10 Jul 2023 |
|
||||||||
STRAT RAZVAN
09 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
07 Jul 2023 |
Autobuzul nu avea aer conditionat..
|
||||||||
Papp Szentannai Balazs
06 Jul 2023 |
Era 30 de grade in autobuz, aeru conditionat nu prea functiona.
|
||||||||
Maiorescu
05 Jul 2023 |
A fost o calatorie linistita si placuta.
|
||||||||
Anonim
03 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
03 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
02 Jul 2023 |
|
||||||||
Anonim
22 Jun 2023 |
Foarte bine a fost o călătorie frumoasa Mulțumesc
|
||||||||
Anonim
19 Jun 2023 |
test
|