Opiniile călătorilor
Nota generală:
3.6din 44 de opinii verificate
| Condiții de călătorie | 3.2 | |
| Personal | 3.6 | |
| Raport calitate/preț | 3.4 | |
| Servicii de rezervare | 4.1 |
Ultimele comentarii ale călătorilor
|
Gheorgheni HR - Băile Felix
15/09/2025 |
Curs anulat fara informare!
|
||||||||
|
Gheorgheni HR - Băile Felix
08/09/2025 |
Au anulat cursa si nici nu au informat!!!
|
||||||||
|
Cluj Napoca - Sovata Băi
01/09/2025 |
Banchete pătate, f.uzate, podea murdară, plin de praf, miros neplăcut în interior.
|
||||||||
|
Cluj Napoca - Bacău
01/09/2025 |
Intarziere 30 minute la plecare, 2 ore intarziere la destinatie. Scaunele complet mizerabile, ambalaje pe Jos, murdar. De la Cluj la Bacau nu a oprit deloc, o pauza de 15 minute ceva. Soferul se opeea sa ia autostopisti. Ne a oprit si politia. Am mers cu un maxitaxi, abia am avut loc sa incapem noi pasagerii in masina, dapai si bagajele. Au fodt bagaje pe culoar..
|
||||||||
|
Piatra Neamț - Cluj Napoca
31/08/2025 |
Calatoria s-a facut cu Irina srl. Flozampet nu a circulat. Conditii foarte bune dar masina cam aglomerata. Ajuns la timp la destinatie. Per ansamblu multumita. Flozampet nu va fi de dorit daca actioneaza asa si pe viitor.
|
||||||||
|
Oradea - Cluj Napoca
31/08/2025 |
Mi-am luat bilet online ,pt 31 august,Oradea- Cluj napoca Dar autocarul nu a circulat.am sunat la companie dar nu a raspuns nimeni.cum recuper banii 60 Ron Rusine,dc nu ati anuntat din timp,sa caut alta companie
|
||||||||
|
Praid - Gheorgheni HR
30/08/2025 |
La ora 14:00 trebuia sa soseascā autocarul la Praid conform programului. Dupā 15 minute asteptare l-am sunat pe sofer, care mi-a zis cā este deja cu 40 de km înainte, si cā a trecut prin Praid în jurul orei de 13:40. M-a sfātuit sā iau autostopul. Cu biletul plātit în avans. Neseriozitate si lipsā de respect. |
||||||||
|
Praid - Gheorgheni HR
30/08/2025 |
A trecut mai devreme decât la ora de pornire
|
||||||||
|
Oradea - Târgu-Mureș
17/08/2025 |
Fara aer conditionat la 35 grade , soferul vorbeste incontinuu la telefon , nu se respecta traseul si pauzele ! Deci nu recomand ! Oradea -Bacau !
|
||||||||
|
Cluj Napoca - Bacău
12/08/2025 |
Trebuia sa plecam la 10:15 din Cluj si sa ajungem la ora 17:30 in Bacau. Cand am ajuns in autogara din Cluj ma suna un nene, nu se recomanda, si imi spune ca au fost doar 5 clienti care si-au cumparat bilet online asa ca nu mai vine cursa, asa ca ne va lua cursa de ora 10:00 de la Lazar Trans. Atat, fara alte explicatii. Problema este ca nu ni s-a comunicat ce traseu va fi facut si ora la care ajungem la destinatie cu noul transport. Asa ca in loc de ora 17:30 am ajuns la ora 19:00 pentru ca acea cursa avea un traseu mai lung. Si la o ora distanta de Bacau ne-a mai si spus ca sa coboram cu totii pentru ca el ramane acolo si ne ia alt microbuz... TOTAL NESERIOSI!!!! Cum sa ne trimiti pe alta cursa si sa ajungem cu o ora si jumatate mai tarziu fara nici o explicatie sau vreo informare anterioara?? Am pierdut urmatoarea legatura de transport din cauza lor pentru ca au luat in calcul doar biletele cumparate online! Alte 2 persoane din Bacau trebuiau sa ajunga la Iasi si au avut la randul lor probleme din cauza asta! Niste neseriosi care sigur fac niste lucruri ilegale de ajung de fiecare data sa anuleze cursa si sa ne mute la alta cursa.
|
||||||||
|
Târgu-Mureș - Cluj Napoca
11/08/2025 |
Din păcate am avut experiența neplăcută de a călători cu o selecție de pasageri de tot felul. O familie de gabori (fără nicio urmă de rasism, din contră i-am considerat simpatici), au întreținut șoferul pe tot parcursul călătoriei Tg Mureș- Cluj, cu diverse subiecte. Volumul a fost infernal și deranjant. Părerea mea s-a schimbat ulterior când un membru din familia respectivă de gabori mi-a adresat injurii și a început să mă blesteme și să țipe la mine fără justificare. Pe lângă toate astea, pe biletul meu scria ca pornirea este la 10:45, am plecat la 11:30, microbuzul fiind deja în stație de la 10:40. Din păcate, Flozampet nu mai este pe lista mea de opțiuni de călătorie. Mulțumesc pentru atenție!
|
||||||||
|
Cluj Napoca - Bacău
09/08/2025 |
In microbuz era mizerie pe jos pe scaune, șoferul vorbea la telefon în timp ce conducea, trebuia să ajung la 17:30 în Bacău și am ajuns la 18:40.Un domn a fost pus în portbagaj ca nu avea loc de la Piatră Neamț - Bacău
|
||||||||
|
Bacău - Cluj Napoca
08/08/2025 |
Masina pur si simplu nu a venit. Nici nu am fost anuntat de vreo anulare sau modificare iar dispeceratul lor era inexistent/ inchis. Nu recomand.
|
||||||||
|
Piatra Neamț - Lacu Roșu
07/08/2025 |
Excelent!
|
||||||||
|
Bacău - Târgu-Mureș
04/08/2025 |
Aveam calatorie confirmata si platita sin autogara Bistrita din Bacau. Dupa o ora si jumatate de asteptare si cel putin 10 apeluri catre firma de transport mi am dat seama ca trebuie sa gasesc alte solutii. Am asteptat pana a doua zi si am stat pa hotel tocmai pentru ca am gasit aceasta varianta sa ajung acasa. Firme ca aceasta nu ar trebui sa mai opereze si sa inteleaga ce fel de probleme creează călătorilor implicați. PENIBIL!
|
||||||||
|
Piatra Neamț - București
24/07/2025 |
In data de 24.07.2025 am plecat la ora 06:10 din autogara Piata Neamț în loc de 05:50 iar sosirea în autogara Obor a fost la ora 12:25 in loc de 12:00 și asta nu din cauza traficului ci clar a întârzierii șoferului. Mașina este clar dintr-o eră apusă iar șoferul merge cu ea ca și când ar căra marfă din en-gros. P.S. Să îi dea cineva șoferului bani de hand-free că jumătate de drum a stat cu telefonul in mână la ureche. Notele reflectă realitatea,nefiind acordate cu răutate.
|
||||||||
|
Oradea - Cluj Napoca
24/07/2025 |
mijlocul auto curat,soferul amabil . am calatorit inconditii f. bune si oararul stabilit a fost respectat
|
||||||||
|
București - Buzău
21/07/2025 |
NU AM CALATORIT CA NU A VENIT NICI O MASINA. AM SUNAT PE DATA DE 20.07.2025 IN JURUL PRANZULUI SI AM PRIMIT CONFIRMAREA CU LOCUL DE OPRIRE. AM SUNAT LA ORA 00 SI ORA 03 PE DATA DE 21.07.2025 SI NU A MAI RASPUNS NIMENI LA TELEFON. E FOARTE FRUMOS SA ASTEPTI LA ORA 03 DIMINEATA SI SA CAUTI ALT MIJLOC DE TRANSPORT. CORECT AR FI SA MI SE RESTITUIE C/V BILETULUI SI CEVA COMPENSATII PENTRU DISCONFORTUL CREAT. |
||||||||
|
Târgu-Mureș - Piatra Neamț
19/07/2025 |
Conducător auto asa cum ar trebui sa fie toți cei care transporta persoane. A avut un comportament ireproșabil. În plus, a dovedit profesionalism in manevrarea mașinii.
|
||||||||
|
Focșani - Aeroport Otopeni
11/07/2025 |
Am facut programarea pentru 8:30. La ora 7:26 cand eu eram in microbuzul care urma sa ma ducă la autogara, de inde trebuia sa iau microbuzul către București, primesc un apel și mi se spune ca s-a schimbat locația. Eu nu locuiesc în România, nu îmi mergea bine internetul pe telefon. Mi se spune ca trebuie să ajung la 7:45 cel târziu ca atunci ajunge șoferul în locul acesta nou. Inca nu sunt în oraș și nu am idee unde este acesta locație. Mi se spune să iau un taxiu dacă nu știu, dar ca trebuie să ajung cat mai repede posibil acolo. Ajung în autogară, rog pe cineva să îmi cheme un taxiu, mă stresez încercând să înțeleg unde este microbuzul meu. Mă urc în microbuz. Plecăm pe la 8 fix. În drum spre Golești, șoferul conduce cu o mână și cu cealaltă vorbește la telefon, face o întoarcere interzisă pe linia continuă. Merge un pic și face iar o întoarcere interzisă, sună și vorbește la telefon. Pe parcursul drumului, șoferul a condus bine, dar a fumat în mașină de vreo 3-4 ori. Nu am fost întrebați dacă ne deranjează fumul de țigară (ne deranjează), și a aruncat restul de la țigară pe geam. Nu am făcut nici o oprire pentru baie. A fost foarte stresant să mi se ceară să ajung cu aproape o oră înainte de ora la care trebuia să plec, să se schimbe locația, să trebuiască să plătesc un taxi când eu intenționat am facut programare cu plecare din autogară, și să trebuiască să respir tutunul în mașină. Nu aș mai călători cu această companie din aceste motive.
|
||||||||
|
Cluj Napoca - Oradea
04/07/2025 |
După ce am comandat Uber să fiu cu 30 min mai repede in autogară pt cursa de la 13:30, șoferul a anunțat accident rutier. Am pornit pe la ora 15 cu un microbus de Neamț și am ajuns, după o rafală de timp pierdut și frustrări, abia după ora 18 în Oradea. De abia aveam aerisire prin gurile de ventilație și oricum era aer cald din cauza celor 35 de grade. măcar peisajul a fost mândru. Mulțumesc firmei și șoferului care ne-a luat și pe noi, cei lăsați cu ochii-n soare la propriu de Flozampet. Discutând cu alte persoane pe peron am înțeles că ar cam fi mereu probleme. Bine că nu am fost în autocar înainte de accident. Restul, se rezolvă. Sper să se liniștească treburile după liberalizarea asta, că ne-ați căpiat. O cursă ce ar fi trebuit să dureze 2 ore a durat 5. Timpul scurs de când am ieșit din casă, până am ajuns la cazare in Oradea a fost de peste 6 ore. Raspuns companie de transport: Vă mulțumim că ne-ați transmis feedbackul dumneavoastră și ne pare sincer rău pentru disconfortul și întârzierile pe care le-ați experimentat în data respectivă. Dorim să vă asigurăm că situația a fost una excepțională, cauzată de un accident rutier neprevăzut, în care șoferul nostru nu a avut nicio vină. În ciuda acestui fapt, înțelegem frustrarea dumneavoastră și regretăm sincer faptul că ați fost nevoită sa găsiți alternative în condiții dificile, mai ales în contextul temperaturilor ridicate. În momentul incidentului, am informat firma de transport care a preluat călătorii,achitând integral biletele,furnizând inclusiv datele de contact ale pasagerilor pentru a facilita transferul și pentru a minimiza disconfortul. Înțelegem însă că această soluție de avarie nu a compensat pe deplin timpul și neplăcerile provocate. Ne cerem scuze pentru întreaga experiență și, în semn de respect față de încrederea pe care ne-ați acordat-o, dorim să vă oferim o reducere de 50% la următoarea călătorie cu firma noastră. Vă rugăm să ne contactați înainte de următoarea rezervare pentru a beneficia de această compensație. Ne dorim să învățăm din fiecare situație și lucrăm constant la îmbunătățirea serviciilor, mai ales în contextul schimbărilor din transportul de persoane. Vă mulțumim pentru înțelegere și sperăm să ne mai acordați o șansă. Cu stimă, Zamfir Alin Petrica Departamentul Relații cu Clienții
|
||||||||
|
Târgu-Mureș - Oradea
03/07/2025 |
Scaunele erau foarte murdare, pătate și rupte, totul era plin de praf, iar sub geamuri era plin de gume de mestecat. Se vedea clar că autocarul n-a fost curățat de foarte mult timp. Și după ce m-a sunat dispecerul ca să mă întrebe cum a fost călătoria și i-am spus toate acestea, nici măcar nu m-a ascultat până la capăt și m-a respins spunând că ‘așa sunt oamenii’ și că autobuzul este din 2014. Omul plătește pentru un serviciu și își dorește să călătorească în condiții bune, iar dacă i se transmite că e în regulă și un autobuz murdar, atunci exact așa îl va trata și el – din păcate va face și mai multă mizerie.
|
||||||||
|
Râmnicu Sărat - București
01/07/2025 |
Neserioși și nerespectarea standardelor Raspuns companie de transport: Cursa se efectueaza cu Mercedes Sprinter 2023 dotat iar soferii sunt profesionisti.
|