Agentia ALLTUR este membru ANAT, este acreditata IATA si DERTouristik Germania (Dertour, Meier's, ADAC, ITS, Jahn Reisen, Travelix, ITSB).
Scopul activitatii agentiei este de a promova turismul intern si international, oferta ALLTUR cuprinzand propuneri atractive de petrecere a vacantelor, concediilor sau weekend-urilor pentru turistii individuali.
In acelasi timp ALLTUR ofera programe turistice complete pentru grupuri organizate, cuprinzand cazarea, masa, organizarea timpului liber, transport si asistenta turistica, atat in tara cat si in strainatate.
ALLTUR desfasoara totodata activitati de ticketing si turism de afaceri pe plan intern si international.
Obiectivul agentiei este unul simplu dar deosebit de important: relatia agentie – client sa fie una consultativa. Astfel clientii ALLTUR sunt mai bine informati, beneficiaza de oferte „croite” pe masura si gustul lor, au parte de preturi corecte si au doar surprize placute.
Personalul ALLTUR este hotarat sa atraga atentia clientilor sai printr-o abordare diferita a ideii de Turism, bazata pe informare corecta si consiliere intr-o relatie pe termen lung.
Opiniile călătorilor
Nota generală:
4.55din 257 de opinii verificate
| Condiții de călătorie | 4.3 | |
| Personal | 4.6 | |
| Raport calitate/preț | 4.5 | |
| Servicii de rezervare | 4.8 |
Ultimele comentarii ale călătorilor
|
București - Nisipurile de Aur
22/09/2025 |
In loc de autocar/microbuz, la hotel a venit un șofer cu o mașină de tip 8+1 locuri, care a efectuat întreaga cursă până la destinație. Problemele întâmpinate au fost următoarele: • șoferul nu s-a prezentat și nu a explicat clar situația(ca vom merge direct cu dumnealui in bucuresti-nu face transferul catrr autocar/microbuz cum scrie in bilet); întrebat ulterior, a spus că „agenția v-a anunțat deja si ca nu are el de unde sa stie ca nu am fost anuntati", lucru care nu s-a întâmplat • a ajuns mai devreme decât ora stabilită și a refuzat ca unul dintre pasageri să meargă un minut la baie înainte de plecare, ceea ce a creat un disconfort suplimentar • nu am fost informați în prealabil că returul se va desfășura cu o mașină de capacitate redusă, și nu cu autocar/microbuz, așa cum ne așteptam. -locurile nu au fost date in ordinea platii biletelor, eu si partenerul meu am stat separat, desi avem bilete luate din ianuarie/februarie si la dus am fost primii care au primit locuri Considerăm că lipsa de comunicare și coordonare între agenție și pasageri nu reflectă standardele de calitate pe care le așteptăm. De asemenea, diferența între condițiile de transport de la dus și cele de la întors, fără o informare clară din partea agenției, a fost dezamăgitoare. Vă rugăm să analizați situația și să ne comunicați ce măsuri puteți lua. Raspuns companie de transport: Buna ziua, Cum am putea sa va raspundem acestei sesizari? Ne transmiteti ca in loc de autocar/microbuz am operat cu microbuz. Adica am operat cu ce am promis. Noi nu oferim servicii conform asteptarilor, ci conform ofertei noastre. V-am preluat cu microbuz, conform ofertei, avand in vedere ca erati doar 6 persoane. Nu trebuia sa va anuntam in prealabil, “asa cum va asteptati”. Ati fost preluati de la hotel in intervalul orar standard, fara nici-o abatere. Exista 4 martori care pot confirma. Nu ne puteti impune ca pentru 6 persoane sa operam cu autocar, nu cu microbuz. Dvs aveti obligatia de a respecta soferul, care va asigura calatoria, nu sa-l tratati, asa cum ati facut-o, jignindu-l. Ati cumparat un serviciu de transport, soferul va transporta, nu va este sluga. Da, ati cumparat biletele in ianuarie, deci ar fi fost normal sa va asteptati la locuri mai in fata. Ati avut locuri in primele 6, caci 6 ati fost cu totii. Pentru ultimele curse, fiind putini clienti, operam cu masini adaptate la numarul pasagerilor, dar facem cunoscut acest aspect pe toate canalele posibile. Poti calatori cu microbuz sau deloc, Nu poti accepta calatoria cu microbuzul, dar sa-ti doresti autocar. Alltur a respectat contractul. A oferit clientilor serviciile platite.
|
||||||||
|
București - Sunny Beach
01/09/2025 |
Ar fi bine daca ati schimba autocarele cu unele mai moderne Raspuns companie de transport: Va multumim pentru mesaj. Incercam sa avem un raport pret/calitate cat mai bun.
|
||||||||
|
București - Sf. Constantin si Elena
28/08/2025 |
Partile excelente sunt: ca am fost dusa si adusa exact de la hotel, a mers aerul conditionat, muzica data incet si f ok , iar personalul din autocar de nota 20, excelent ghidul si soferul. Ca extra bonus- am primit fiecare o sticla de apa. Pauzele sunt f rezonabile si foarte bine plasate. Personalul atent sa nu ramana cineva uitat. eram mereu numarati si verificati ca suntem toti. autocarele sunt vechi si se simte asta cand stai mai multe ore pe scaun - intepenesti-si mai ales ca a fost plin si la dus si la intors si atunci nu aveam loc sa ma intind cat de cat. cumva se compenseaza vechimea autocarului cu celelalte servicii. Raspuns companie de transport: Va multumim pentru mesaj
|
||||||||
|
București - Sunny Beach
26/08/2025 |
Autocar nou, condiții de călătorie foarte bune, personal disponibil - comunicare excelentă. Raspuns companie de transport: Va multumim pentru aprecieri
|
||||||||
|
Sunny Beach - București
26/08/2025 |
Meegeti cu flixbus ! Acolo este curat, spatios si bine organizat! Am 50 kg si pot să zic că este prima dată cand am vazut in spatiu atat de mic intr-un autocar, nu a fost spațios! Hai că ești nesimțită, asa să vorbești cu mă-ta! Jignești pe toti care spun adevărul despre jegurile de autobuze pe care le dețineți. Ai o problemă cu kg, ai o mare frustrare și jignești pe alții pentru probleme tale, ai nevoie de un specialist! Acceptă că ceri o sumă mare de bani pe biletul de autocar care este un jeg de autocar, mic, neîncăpător, toată lumea se plangea în autocar că nu este spațiu, iar voi trebuie sa oferiți acest lucru, că pentru asta plătesc oamenii, să aibe și spațiu, nu să stam ca sardinele în autocarul vostru, dacă noi cei slabi n-am avut loc, dar păi persoanele mai plinuțe pe care le-am văzut cum se chinuiau și pe care voi ii ironizati și râdeți de ei că furați banii la oameni și ii puneți să meargă în autocare ieftine și proaste ! Ai rămas setat doar pe treaba cu spațiul, te ataci si jignești când cineva își exprima părerea, ai rămas blocat la treaba cu spațiul de parca asta era singura problemă! Aveti multe de remediat si nu se merită! Nu meritați nici o stea mai ales pentru nesimțirea pe care ai avut-o să jignesti imediat cand am spus ce nu imi convine, desi spusesem si ceva bun desi nu era cazul, dar acum iti raspund dupa nesimtirea ta si macar spun adevarul ca sa nu aibe alti oameni parte de țeapa pe care am luat-o noi cu voi! La flixbus nu este asa! Nu o să mai apelăm niciodată la serviciile voastre de hoți, părerea noastră și a celor cu care eram in autocar ! Raspuns companie de transport: Oare ne puteti jigni la infinit? Ati postat de 4-5 ori, micsorand de fiecare data nota, adaugand minusuri si eliminand plusuri. Si asta doar pentru ca ati stat pe ultima bancheta, cumparand ultimele locuri. Daca aveti 50 kg inseamna ca mintiti cu nerusinare cand spuneti ca nu ati avut loc. Daca ati vrut sa spuneti ca aveti 50 kg in plus, atunci aveti dreptate
|
||||||||
|
Sunny Beach - București
26/08/2025 |
Foarte obositor in autocar! Scaunele nu sunt confortabile iar spațiul dintre scaune foarte mic. Foarte urât din partea voastră sa aduceti jigniri fără să cunoașteți și cu alte cuvinte spuneți că este vina noastră că avem multe kg, pentru curiozitatea ta personală am 50 și colega cum ai spus tu, are 60 și nu a stat nimeni confortabil, spațiul este incredibil de mic!!!! Și mai sunteți și obraznici ! Raspuns companie de transport: Ati stat pe ultima bancheta pentru ca ati rezervat in urma cu 3 zile. Intelegem ca nu v-a convenit asta, dar sa aruncati cu noroi doar pentru ca noi respectam regula asezarii in autocar in functie de data rezervarii/platii, este cam mult. Probabil ca daca ati fi rezervat in urma cu 4 luni si ati fi avut locuri in primele banci, vi s-ar fi parut si spatios si confortabil
|
||||||||
|
București - Nessebar
25/08/2025 |
Este ora 16.00 si inca nu am ajuns la Sunny Beach, suntem inca pe drum, desi trebuia sa ajungem in jur de ora 14.00. Poate o alta organizare a drumului ar trebui luata in considerare. Raspuns companie de transport: La intrarea in Sunny Beach dinspre Varna a fost coloana de masini ce se intindea pe zeci de kilometri. Traficul a fost aproape blocat si s-a circulat cu 5-10 km/h. Pe langa acest aspect, autocarele care au dus astazi turisti la Sunny Beach au avut intarzieri cauzate si de podul de la Giurgiu-Ruse, unde s-au pierdut 1 ora si 5 minute. Ne pare rau, dar trebuie inteles ca nu exista alt drum.
|
||||||||
|
București - Sunny Beach
23/08/2025 |
Foarte obositor in autocar! Scaunele nu sunt confortabile iar spațiul dintre scaune foarte mic! Nu se poate lăsa scaunul pe spate pt că intră în pasagerul din față! Șoferul foarte incompetent!!Ia decizii proaste la conducere!Și ne duce că pe un sac de cartofi!Cred sigur că nu este Român și-și face nevoile pe la mijlocul autocarului într-o încăpere mică!!!!Iar daca stai pe locurile 35-36 miroase îngrozitor a urină!!!! Schimbați șoferul cât și autocarul!!Va faceți firma nerentabilă!! Nici în satele cele mai îndepărtate nu exista asemenea condiții nefavorabile de călătorie!!!!Nu recomand niciodată!!!!!? Raspuns companie de transport: Ca "Anonim" e simplu sa scrii orice, fara sa poata fi verificat sau adevarat. Ori credeti ori sunteti sigur ca soferul nu este roman? Toaleta din autocar nu se foloseste decat in cazul unor urgente, dar dvs ati vazut soferul facandu-si nevoile acolo. Era in timpul mersului sau cand l-ati vazut? Poate asta e motivul pentru care scrieti ca "este incompetent si ia decizii proaste de conducere". Si este normal sa considerati asta, daca el se duce la toaleta in timp ce autocarul merge. Restul e cancan.
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
22/08/2025 |
Totul a fost foarte bine, inclusiv faptul ca exista transfer pana la hotel. Ni s-a oferit o apa, gest care, chiar daca mic, contează. Pauze suficiente, ca sa fie și mai bine, ar fii fost frumos ca geamurile sa aibă folie anti-uv. Dar în rest totul a fost ideal. Raspuns companie de transport: Va multumim pentru aprecieri si sfaturi
|
||||||||
|
București - Albena
22/08/2025 |
Va rog eu frumos, treceti naibii pe la Vama Veche, nu la Varna. Nu e clar ca podul ala nenorocit de la Giurgiu, aflat in reparatii, e imprevizibil si nu se poate respecta la modul cel mai elementar un orar? Raspuns companie de transport: Din pacate nu putem schimba traseul in timpiul sezonului. Pe langa faptul ca avem pasageri care urca/coboara in/din autocar la Giurgiu, orice ce problema am intampina schimband traseul ar da nastere unor reclamatii fondate. Nici noua nu ne convine sa pierdem timp, nervi si combustibil asteptand sa trecem podul, dar aceasta intarziere nu ne poate fi imputata. Oricum, o parte din timpul pierdut ar fi compensata de traseul mai lung prin Vama Veche.
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
19/08/2025 |
Totul a decurs perfect, însoțitoarea a fost foarte amabilă și bine pregătită Raspuns companie de transport: Va multumim pentru apreciere
|
||||||||
|
București - Balchik
19/08/2025 |
Felicitari firma ALLTUR, autocare curate , sofrerii imbracati ok, super amabili Faptul ca firma asigura transfer la hotel este un mare atu. Raspuns companie de transport: Multumim pentru aprecieri. Va mai asteptam!
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
19/08/2025 |
O echipa suuper!În mod sigur si următoarea data tot cu Alltur o sa merg! Raspuns companie de transport: Va multumim pentru apreciere
|
||||||||
|
București - Sunny Beach
13/08/2025 |
Am călătorit bine Raspuns companie de transport: Ne bucuram ca totul a decurs normal. Va mai asteptam!
|
||||||||
|
București - Varna
12/08/2025 |
Autocar excelent cu spatiu suficient la picioare, ghidul amabil, sofer profesionist si nu s a intarziat f mult din cauza lucrarilor la podul de la Giurgiu. Raspuns companie de transport: Multumim pentru aprecieri. Va mai asteptam!
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
05/08/2025 |
Foarte mulțumită Raspuns companie de transport: Multumim frumos pentru apercieri. Va mai asteptam!
|
||||||||
|
București - Sunny Beach
30/07/2025 |
De ce se fac atâtea transbordări? Raspuns companie de transport: Atunci cand la cursa tur se intarzie foarte mult la podul de la Giurgiu - Ruse, iar autocarul ar ajunge la Sunny Beach la orele 16-17, pentru ca pasagerii de retur sa nu fie afectati de aceasta mare intarziere si in masura in care gasim un alt autocar disponibil, acesta pleaca conform program de la Sunny Beach si merge pana se intalneste cu cel care vine intarziat de la Bucuresti si care trebuie sa se intoarca la Bucuresti. Asta presupune o transbordare in plus, presupune si ca autocarul care pleaca de la Sunny Beach nu are insotitor de grup si nici diagrama cu locurile, ceea ce pare dezorganizare (desi nu este), dar preferam sa procedam asa, o facem in favoarea pasagerilor de retur, chiar daca uneori acestia nu inteleg si nu apreciaza asta. Decat sa astepte inca 2-3 ore la Sunny Beach, credem ca este mai bine sa plece la timp, dar sa faca inca o transbordare.
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
27/07/2025 |
Drumul a fost fără probleme, am ajuns mai repede decât era prevăzut. Condițiile de călătorie sunt bune, personalul este și el amabil. Recomand! Raspuns companie de transport: Va multumim pentru aprecieri
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
21/07/2025 |
Șofer excelent și doamna ghid o persoana deosebita... Raspuns companie de transport: Va multumim pentru aprecieri
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
15/06/2025 |
Foarte bine! Raspuns companie de transport: Va multumim pentru apreciere
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
31/08/2024 |
Personalul a fost prietenos și a ajutat cu distribuirea locurilor, precum și cu transferul de la hotel la autocar. Acestea sunt singurele lucruri pozitive pe care le pot spune despre această călătorie. Plecarea a fost întârziată cu o oră, s-a ales cu bună știință traseul prin Ruse unde am stat 2 ore la coadă, drumul fiind de 7 ore în total. La acest chin s-a adăugat și starea îndoielnică a autocarului, care a scârțâit tot drumul, precum și faptul că aerul condiționat a fost oprit cu fiecare ocazie, până când călătorii sesizau acest lucru. Nu aș mai alege să călătoresc cu această companie a doua oară. Raspuns companie de transport: Da, ieri s-a plecat la 16.12, in loc de 15.30, dar asta s-a intamplat pentru ca transferul de la Balcic a intarziat din cauza unui accident pe traseu, fapt ce v-a fost confirmat de pasagerii care au venit de la Kavarna, Balcic, Albena si Kranevo. Ar fi trebuit sa plecam fara ei? Daca erati dvs pe acel transfer, oare gandeati la fel? Legat de Ruse, acesta este traseul pe care circulam zilnic, nu "s-a ales" ieri, nu avem nici-un interes sa pierdem timpul in trafic. Faptul ca ieri s-au intors mii de romani din vacante si ca a fost foarte aglomerat la trecerea frontierei nu poate fi considerat ca o vina a noastra. Ba, noi chiar am reusit sa alegem o varianta care a scurtat mult timpul de asteptare, intrand in oras si avand prioritate la giratoriul dinaintea vamii. Sotul dvs a sugerat alte rute si i s-a dovedit ca cea aleasa de noi a fost cea castigatoare. Poate ca asta l-a deranjat si a inceput sa "scartaie" totul de atunci. Nu este corect sa ne calificati astfel, in conditiile in care la final am primit felicitari pentru cum am gestionat situatia si totul a fost ok. Din 67 persoane, doar dvs ati fost nemultumiti. Ar trebui sa evaluati corect cele intamplate, nu sa va uitati doar la programul care nu a putut fi respectat, ci si la cauza care a dus la nerespectarea lui.
|
||||||||
|
București - Sf. Constantin si Elena
26/08/2024 |
Călătoria a fost plăcută, fără evenimente, foarte punctuali și amabili. Recomand cu încredere!
|
||||||||
|
București - Ruse
02/08/2024 |
Great trip. Very comfortable snd free water. Dropped off at petrol station. Wasy walk into the city centre Raspuns companie de transport: Thank you, Katharine, for your review. All the best!
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
31/07/2024 |
Nu se comunica numărul locului la rezervare . De aceea ai surpriza de a avea loc in spatele autocarului Raspuns companie de transport: Regula este ca asezarea in autocar se face in functie de data platii. Daca plata s-a facut cu doar cateva zile inainte de plecare, iar autocarul este plin, este clar ca se primeste loc in spate, poate chiar pe ultima banca. Dar asta nu este o surpriza, atat timp cat citesti conditiile si deci cunosti regula. Atunci cand sunt mai multe autocare (in cea mai mare proportie), prins splitare se obtin locuri mai in fata decat cele alocate la momentul platii, de aceea nu se comunica locul. De exemplu, daca la momentul rezervarii pentru Albena ati primit locurile 25 si 26, in situatia in care vor fi 2 autocare, unul pentru Nord si unul pentru Sud, toti cei dinaintea dvs care merg la Sud se vor muta in autocarul de Sud, iar dvs veti ajunge mai in fata. Daca sunt 10 persoane care se muta in autocarul de Sud, dvs veti avansa 10 locuri in autocarul de Nord
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
25/07/2024 |
Șoferul nota 10
|
||||||||
|
București - Sunny Beach
22/07/2024 |
Autocar cu aer conditionat,confort,personal amabil.organizare fb,inca de la plecarea din București.punctualitate,a existat indrumator,lista afisata cu locurile fiecarei persoane.In Sunny Beach am fost preluati imediat de un microbuz,care ne a dus pe fiecare pana in fata hotelului.La intoarcere am fost preluati de un microbuz,apoi am mers pana in Varna,cu alt autocar,in conditii bune.Aceeasi buna organizare.Am.asteptat la receptia hotelului(cu jumatate de ora inainte) .Recomand Alltur!
|
||||||||
|
Sunny Beach - București
05/07/2024 |
. Raspuns companie de transport: Din pacate, daca nu va descurcati cu platile online, personalul agentiei nu poate sa faca plata in locul dvs. Totusi, se pare ca ati calatorit in conditii foarte bune, la timp, fara nici o neplacere, dar acordati note scazute pentru orice, datorita faptului ca nu va descurcati sa faceti plati online. Va multumim.
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
30/06/2024 |
Șoferul a condus foarte bine. Ghizii au fost foarte ok.
|
||||||||
|
București - Sunny Beach
25/06/2024 |
Everything was great. Just one observation- drivers have to make announcements in English cause some of the travelers don’t speak Romanian
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
21/06/2024 |
Totul la superlativ ! Recomand
|
||||||||
|
București - Nisipurile de Aur
14/06/2024 |
Totul a fost super.Recomand
|
||||||||
|
București - Balchik
08/09/2023 |
Autocarul avea puțin spațiu între scaune
|
||||||||
|
București - Balchik
28/08/2023 |
Este absolut dezamagitor si reclama falsa deoarece pe site scria ca ar avea niste facilitati care lipsesc cu desavarsire: - extra spatiu la picioare, absolut fals, este chiar mai putin loc decat in alte mijloace - autocar jerpelit cu gandaci - wc, fals nu exista - filme, nu au fost Nu voi mai folosi aceasta firma daca voi avea de ales. Raspuns companie de transport: Faptul ca ati rezervat ultimele locuri in urma cu 4 zile este motivul pentru care ati fost asezati pe ultima bancheta. Faptul ca ati rezervat si platit pentru Balcic si nu putem sa va asiguram transferul la Topola decat daca achitati diferenta este motivul pentru care va lasam la Balcic, desi dvs doriti sa mergeti la Topola, dar gratuit. Cele doua motive enuntate sunt motivul pentru care aruncati acum cu noroi si stiti foarte bine asta. Nu e frumos ce faceti.
|
||||||||
|
București - Sunny Beach
21/08/2023 |
Travelled for vacation from Bucharest to Sunny beach and back. Everything was excellent, the staff is polite and thoughtful. Highly recommended.
|
||||||||
|
Sunny Beach - București
13/08/2023 |
Lasand la o parte ca s-a stricat autocaru' la Ruse, soferu' vorbeste EXCELENT (native like!) bulgareste..si atat ! A venit microbuzul de transbordare cu 10 min inainte si ala tipa la mine ca la sclavi..plm, cand zici 13:45, sa fie 13:45-50, nu urlete in bulgareste de parca ii eram dator doua'jde'mii de euro..inca nu sunt convins ca nu trebuia sa ii dau doua peste ochi, la cat de mitocan a fost.. ok, a plecat autocaru' la 14:03, conditii decente (aer conditionat 10/10, tv 0/10, wifi 0/10). prima oprire la o benzinarie unde trebuia musai sa cumperi ceva ca sa meri la wc..intrare la wc ca la metroul ceausist..noroc cu copacii din zona (serios? de ce nu ne-a zis ala 'baaa, sa aveti 5 leva de cheltuiala. ca nu faceti pipi alfel?)..autocar stricat in Ruse, transbordare, 25 min nu a zis nimic soferu', ca NU VORBESTE NICIO LIMBA in afara de bulgara..au venit celelalte 2 curse, care aveau plecare la 14:00..am urcat, vama a fost scurta, din fericire, am ajuns in Bucuresti cu 28 de minute mai devreme (CULMEA!). Raspuns companie de transport: La o asa postare, nu putem sa nu raspundem. Autocarul a avut intradevar o mica defectiune la Ruse, dar in cca 20 minute v-am urcat in alt autocar, ceea ce ar fi trebuit sa va convina, decat sa calatoriti cu unul defect. Dar ati simtit nevoia sa “atacati”, ca doar nu va opreste nimeni sa o faceti. Imbarcarea la Sunny Beach se face in intervalul 13.15-13.45, perioada in care sunt preluati pasagerii de la mai multe hoteluri. Cand zicem “intre 13.15 si 13.45”, asa sa fie, nu 13.50, caci altfel nu ne mai incadram cu plecarea la ora 14.00 si alti pasageri, care respecta orarul, se vor supara pe noi ca am asteptat dupa cineva care nu a fost atent sau nu l-a interesat sa-l respecte. Faptul ca cei de la OMV au decis in urma cu cca 2 saptamani sa introduca taxa pentru folosirea toaletei nu are legatura cu transportatorul. Noi oprim acolo unde sunt toalete, nu avem obligatia de a asigura si accesul la acestea, desi se pare ca unii asa cred. Oare ar fi mai bine sa oprim pe camp? Cat despre cele 2 autocare ce au plecat la ora 14.00, au ajuns in urma dvs tocmai pentru ca au avut pasageri care s-au prezentat la imbarcare doar dupa ce au fost sunati de catre noi, caci programul este facut ca sa fie respectat doar de cine doreste. Cam asta e povestea, unii incearca sa organizeze cat pot ei de bine lucrurile, chiar daca mai apar si sincope, iar altii arunca cu noroi fara macar sa inteleaga cum stau lucrurile.
|
||||||||
|
București - Balchik
30/10/2022 |
Calitatea insotitorilor de grup a scazut in ultimul timp. Nu mai dau informatii necesare la inceputul calatoriei (durata, pauze, transfer la destinatie, informatii necesare celor care folosesc pentru prima oara acest tip de transport). Multa lume era nedumerita relativ la ce se intampla, cum va decurge calatoria. Nu mai vorbesc despre informatii generale despre tara respectiva, cum primeam pe vremuri.
|
||||||||
|
București - Obzor
18/10/2022 |
De incredere. Nu stiu cum au reusit, dar la retur au ajuns la locatie in Obzor de unde m-au ridicat la fix acelasi minut ca anul trecut: 14:47.
|
||||||||
|
București - Balchik
22/09/2022 |
Am facut rezervarea cu o luna inainte, dar nu am putut obtine rezervare loc. Am avut surpriza neplacuta sa nu avem loc rezervat in autocar. Raspuns companie de transport: Buna ziua. Este posibil sa ne confundati si acest review sa fie pentru alta firma. La noi ati avut transport tur-retur Bulgaria si ati calatorit fara probleme atat la tur cat si la retur. Alocarea locurilor in autocar se face functie data achizitionarii transportului, asa cum este precizat si pe site-ul Alltur, iar turistii au loc rezervat inca de la efectuarea rezervarii si platii. Numarul locului va fi vazut pe diagrama afisata la imbarcare.
|
||||||||
|
București - Sveti Vlas
20/09/2022 |
Foarte bine totul aș merge de fiecare data cu ei.
|
||||||||
|
Balchik - București
14/09/2022 |
Am fost foarte multumit de tot. In afara unor mici inconveniente(spatiu de la picioare prea mic, inclusiv pentru o persoana la 70kg) totul a fost super ok. Am ajuns chiar mai repede decat ora de pe bilet si asta cu destule pauze luate in functie cum a fost nevoia pasagerilor.
|
||||||||
|
București - Obzor
13/09/2022 |
ok
|
||||||||
|
București - Obzor
13/09/2022 |
Va rog alocati un ghid care vorbeste limba romana pe tot parcursul traseului. La dus Bucuresti -Obzor nu am avut ghid in romana iar soferul bulgar a uitat sa opreasca la autogara. A fost o problema de comunicare. Prietena mea a inteles ca la plecare trabuie sa asteptam autobuzul la 500 m departare de autogara. La plecare autobuzul a fost foarte incomod; nu era cel prezentat in fotografiile de pe site. Spatiul dintre scaune era foarte strampt si a fost o calatorie obositoare si incomoda. Va rog remediati .
|
||||||||
|
București - Sveti Vlas
11/09/2022 |
Mașinile au fost murdare(vorbesc de interior),locul pentru bagajele de mana foarte mic,neîncăpător. Fără posibilitatea de a tine măcar o sticla cu apa în buzunarul de la scaun sau măsuță. Scaunele nu erau prevazute cu asa ceva. Nota 10 pentru transferuri! Mulțumesc!
|