During this time, we have constantly upgraded our operations and services growing into a modern travel and transport enterprise. In response, the trust earned from our passengers has exceeded our every expectation.
Currently, we are beginning construction of our first privately owned depot in Bucharest which will service and re-supply our fleet of buses and other vehicles. This fleet is increasing by an annual rate of 20% while we are exploring options for the development of a second modernized depot in Athens.
New buses are constantly acquired with emphasis in comfort and safety. Today, over 15 of our buses encompass the latest technologies in the transport industry. We take great care in the maintenance of our vehicles, servicing them on a regular basis in state-of-the-art technical centers and service stations which host experienced crews and specialists. Presently, our group comprises of over 60 employees.
The fast-paced travel and transport industry constitutes a unique challenge for us and is reflected in our efforts to keep up with all the latest technological and organizational developments. In effect, we are constantly setting new goals with special emphasis on the human elements of professionalism and integrity.
It is always one of our most immediate priorities to enhance our services and upgrade our infrastructure. We take pride in the low age average of our fleet and also the fact that each and every one of our buses is equipped with the finest safety features as well as an assortment of comfort features which include A/C - for every vehicle - ΤV, Video, refreshment bars and WC.
Opiniile călătorilor
Nota generală:
3.93din 22 de opinii verificate
| Condiții de călătorie | 3.9 | |
| Personal | 4.2 | |
| Raport calitate/preț | 4 | |
| Servicii de rezervare | 4 |
Ultimele comentarii ale călătorilor
|
Athens - Iași
04/10/2025 |
Fara wi-fi, tablete/tv nefunctionale
|
||||||||
|
Athens - București
17/09/2025 |
Va sugerez sa oferiți locuri cu nr in autocar cand se cumpara biletul pentru a evita imbulzeala de la urcarea in autocar și pentru a anula orice discuții inutile între unii calatori care afectează restul călătorilor. Mi s ar părea de-asemenea foarte util sa faceți un "regulament" al călătorului in care sa ecplicati de ce o persoana nu poate ocupa doua locuri nul langa altul decât dacă plătește doua locuri
|
||||||||
|
Tulcea - Pírgos
27/04/2025 |
Am stat 2 ore la vama la intrare în Grecia am făcut foarte mult pe drum
|
||||||||
|
Roman - Salonic
05/01/2025 |
La Roman autocarul oprește, pentru preluarea pasagerilor, la vulcanizarea de lângă calea ferată, nu la adresa indicată pe bilet.
|
||||||||
|
Ploiești - Athens
06/10/2024 |
Totul legat de firma de transport este bun, singura experienta nasoala o creeaza ceilalti calatori, marea majoritate neavand bun simt si respect intr-un mediu de transport.
|
||||||||
|
Brașov - Athens
26/06/2024 |
Am fost nevoit sa contrabandez și am anunțat telefonic cu aproape 24 de ore înainte de ora plecării (la ora 10, plecarea urmând sa fie a doua zi la 9). Pentru ca făcusem plata prin banca, am pierdut banii, nicio din partea firmei (sau a doamnei cu care am vorbit..). Cred ca se putea găsi o soluție de ramburs, cel puțin partiala.
|
||||||||
|
Iași - Athens
31/03/2024 |
Am stat 1,30 minute in București ptr a reincarca cu freon deoarece era foarte cald si ne sufocam in autocar , dimineața la 6.30 pe data 31/03/24 sa defectat autocarul si am asteptat sa vina altul 3 ore
|
||||||||
|
București - Salonic
21/02/2024 |
Mulțumim! Totul a fost PERFECT!
|
||||||||
|
Salonic - Iași
15/02/2024 |
rau de tot
|
||||||||
|
Pireas - București
06/01/2024 |
Nu au serviciu online de cumpărat bilete. În rest totul e ok. Nu ai Wi-Fi însă au tablete cu muzica și filme. Angajații sunt amabili și profesioniști.
|
||||||||
|
Suceava - Athens
13/09/2023 |
Am achitat biletul on-line pentru Atena cu plecare de la Suceava, confirmând astfel aceasta programare pe email, m-am trezit în momentul precarii că personalul nu vroia să mă îmbarce la bordul autocarului deoarece eu nu am mai făcut o programare telefonică și că nu mai au locuri libere in autocar,deși am sunat de 5 ori la un numar de telefon de pe site-ul LILIAN EXPRESS dar nu mi-a răspuns nimeni,am arătat aceasta chestie șoferului și personalului de la biroul din Suceava, apoi s-au decis să mă îmbarce și că văd ei ce fac pe traseu...
|